2024-03-11 12:52Nyheter

Spela beachvolley med kollegorna 13 juni

Spela beachvolley med kollegorna

Här kommer tips på årets bästa aktivitet med kollegorna. Perfekt som sommaraktivitet!

Torsdag vecka 24, den 13 juni kör vi företagsturnering på Beach Center!
Alla företag som gillar att tävla, som gillar beachvolley och som gillar (eller ogillar) sina kollegor är välkomna att delta.

Tillfället är perfekt för en kollegial aktivitet och en möjlighet att få spela på center court innan stjärnspelarna gör upp i Swedish Beach Tour.

Att spela företagsturnering på Beach Center är ett trivsamt sätt att umgås kollegialt samtidigt som det finns en nätverkande del med kontaktskapande med andra företag och grupper.

Vi kan inte lova sol men vi kan lova en rolig beachvolleyturnering, beach bar och en härlig gemenskap. Hoppas vi ses!

Klicka här för mer info: www.beachcenter.se/tavling

Beach Center erbjuder sommarkänsla året runt i en inspirerande miljö med palmer, solljus och sand mellan tårna. Anläggningen drivs av Ipanema Beach AB som ägs av Sveriges största klubb för beachvolley, Göteborg Beachvolley Club. Vi arrangerar tävlingar, träningsgrupper, företagsevent, kickoff och konferenser. Beach Center ligger i expansiva Kviberg i Östra Göteborg, granne med Prioritet Serneke Arena och Kviberg Park Hotell. Varje år har anläggningen över 230.000 besökare. www.beachcenter.se