2019-05-31 07:37Nyheter

Visa ditt varumärke i TV. CMore/Sportkanalen sänder U20-EM i beachvolley

CMore/Sportkanalen sänder U20-EM i beachvolley

27-30 juni spelas U20-EM i beachvolley från Beach Center i Göteborg. Det är första gången någonsin ett europeiskt mästerskap spelas i Sverige.
Nu kan vi även presentera att det historiska mästerskapet kommer att sändas på Cmore/Sportkanalen!
Sportkanalen som når 1,4 miljoner människor är landets bredaste sportkanal där man idag sänder Allsvenskan, SHL och handbollsligan.
Nu utökar man genom att även ta in beachvolley på tablån.

Adrian Norrby, volleybollförbundets projektledare för mästerskapet, gläds åt att kunna visa upp beachvolley för den bredare publiken.
"-Intresset för sporten växer vilket detta är ett tydligt bevis på och jag hoppas att ännu fler nu kommer ta del av det grymma spel vi kommer få se från Beach Center under den sista helgen i juni"

Vi vet sen tidigare att beachvolley är en uppskattad TV-sport och nu har ditt varumärke möjlighet att synas i samband med sändningarna.

Erbjudande till samarbetspartners och företag: Köp reklamplats!

"Sändningen presenteras i samarbete med" skylt som visas 3-4 gånger per match (beroende på antal set). Totalt sänds 10 matcher och det kommer att kommenteras av kommentator samt expertkommentator.

Genom att köpa reklamplats stöttar du den lokala arrangören Göteborg Beachvolley Club och bidrar till den fortsatta utvecklingen av sporten i Sverige.

Vid intresse kontakta Anders Nordahl anders@beachcenter.se för prisuppgift.

Vi erbjuder sommarkänsla året runt i en inspirerande miljö med palmer, solljus och sand mellan tårna. Anläggningen drivs av Ipanema Beach AB som ägs av Sveriges största klubb för beachvolley, Göteborg Beach Volley Club. Vi arrangerar tävlingar, träningsgrupper, företagsevent, kickoff och konferenser. Beach Center ligger i expansiva Kviberg i Östra Göteborg, granne med Prioritet Serneke Arena och Kviberg Park Hotell. Varje år har anläggningen över 230.000 besökare. www.beachcenter.se