2019-10-03 14:45Nyheter

Beach Cuisine presenterar quiznight och ny meny!

Beach Cuisine quiznight

Här kommer nyheter från vännerna på restaurang Beach Cuisine

Hösten är här och vi vill informera om vår nya meny,  after work med fredagsdeal samt lördagkvällar där vi med start den 12/10 erbjuder quiznight hos oss. Häng med!

After work fredagar

På fredagar har vi after work i beach bar på plan 1. Med start kl. 17 serverar vi en enkel buffé för 59 kr. För att komma i rätt stämning har vi DJ som spelar skön musik kl. 18-22.
Som vanligt har vi fina priser i baren och erbjudande på kvällens drink.

Ta med kollegorna och gör en helkväll hos oss

Spela beachvolley billigt

På Fredagar finns även en fin möjlighet att spela beachvolley billigt. Startar ni kl. 21.00 kan ni spela upp till 3 timmar för endast 50 kr per person! Läs mer om Fredagsdeal här.

Samarbete med Hard Rock Café

Är ni på partyhumör avgår beachbussen kl. 24.00 från Beach Center med destination Hard Rock Café på Avenyn. För att åka med bussen köper ni ett armband i beach bar för 20 kr.

Magiskt quiz PREMIÄR

På lördagar är Samuel Varg tillbaka som quizmaster uppe i restaurangen på plan 2. Tema för quiz ändras från vecka till vecka med allt från TV-serier till 80-tals tema.
Inför varje quiz kommer vi att publicera en video på Facebook där Samuel presenterar veckans tema. Efter avslutat quiz bjuder Samuel på bordsmagi vid borden. Varmt välkommen till en magisk quiznight hos oss! Start kl. 20.00. Boka bord här!

För att få veta vilket tema det blir på lördagens premiär så avslöjar Samuel det här

Höstens meny är här

Låt dig inspireras av Pecorino- och päronfagotto eller det luftiga och frasiga surdegsbrödet Scrocchiarella från Italien med olika toppingalternativ. Läs hela menyn här!

SCROCCHIARELLA PROSCIUTTO

SCROCCHIARELLA PROSCIUTTO Luftigt och frasigt surdegsbröd från Italien med långlagrad ost och mozzarella, toppad med prosciutto, semitorkade tomater och ruccola. 99 kr

Dagens lunch

Serveras som vanligt helgfria vardagar 11.00-14.00 Välj mellan kött, fisk eller vegetariskt. Sallad och kaffe ingår alltid och på fredagar har vi fredagsmys:)
Se veckans meny här och glöm inte att hålla koll genom att följa oss på Facebook

En aktivare lunch

Äter ni lunch hos oss ingår dessutom en timmes beachvolley.
Välj  om ni spelar före eller efter lunch - starttid från klockan 10:00 fram till 15:00.
Läs mer om lunchspel här

Varmt välkommen!

PS. Finns det ett sug efter att vara med på företagsturnering i beachvolley finns ett gyllene tillfälle 30/10. Läs mer här!