2020-02-17 08:33Nyheter

Beach Center Cup 2020 - Anmälan öppen

Anmäl ett lag till Beach Center Cup 25/4Anmäl ett lag till Beach Center Cup 25/4

Ta fram dina beach-shorts! Det är dags för dig och dina vänner att dra till en plats med mjuk sand mellan tårna!

På Beach Center spelar vi sommarens strandsporter året runt. Nu tjuvstartar vi sommaren 2020 med Beach Center Cup - årets roligaste turnering i beachvolleyboll!

Beachvolleyboll är inte rocket science – det är kul!

Beach Center Cup är en turnering för alla. Varför inte samla ihop ett team? Inga förkunskaper krävs. Alla får spela - alla lag går till slutspel.

Beach Center Cup bygger på att ha kul tillsammans. Därför vill vi ha så många lag som möjligt hos oss på Beach Center den 25 april.

Sätt samman ett team – utmana ett annat team

När du satt samman ditt team, utmana ett annat team! Aktivera kollegorna. Eller återförena gänget från förr som ses så sällan. Kanske är det just ditt lag som får höja en pokal!

En sak är i alla fall säker: Du och ditt team får en toppendag med oss på Beach Center!

Klicka här för anmälan och mer information

Beach Center erbjuder sommarkänsla året runt i en inspirerande miljö med palmer, solljus och sand mellan tårna. Anläggningen drivs av Ipanema Beach AB som ägs av Sveriges största klubb för beachvolley, Göteborg Beach Volley Club. Vi arrangerar tävlingar, träningsgrupper, företagsevent, kickoff och konferenser. Beach Center ligger i expansiva Kviberg i Östra Göteborg, granne med Prioritet Serneke Arena och Kviberg Park Hotell. Varje år har anläggningen över 230.000 besökare. www.beachcenter.se